image

Apple Special Event та святкування річниці IT Loyalty

Випуск нової продукції компанії Apple завжди стає сенсаційною подією року. 2019 рік не став виключенням і весь світ із завмиранням подиху чекав 10 вересня - дати офіційної презентації від Apple.

Команда ITOMYCH STUDIO як справжні поціновувачі світових брендів та нових технологій не змогли залишити таку подію без уваги. До того ж дата презентації Apple символічно співпала з першою річницею нашого проекту IT Loyalty, тому ці два визначних приводи стали гарною нагодою для організації неймовірно цікавого заходу для харківських айтішників - Apple Special Event.

Звичайно, можна було б подивитися трансляцію на проекторі в офісі, проте задля гостроти емоцій та яскравих вражень місцем проведення заходу ми обрали один із залів кінотеатру Планета Кіно. Адже погодьтеся, що може бути краще, ніж перегляд прямого ефіру на величезному екрані, сидячи в комфортних кріслах кінотеатру у колі друзів та колег.

Вже з перших хвилин трансляції всі змогли поринути у світ технологій Apple та відчути всю гаму емоцій, яка передавалась через екран з самого міста Купертино. Apple як завжди здивували своїми удосконаленнями і спричинили активну дискусію у залі. Найбільше всі були вражені такими оновленнями як:

  • Apple Watch 5: Інноваційний, завжди увімкнений дисплей та ще більше фіч для того, щоб слідкувати за станом власного здоров’я;
  • AppleTV+: Cтримінговий сервіс з оригінальними фільмами і серіалами, серед яких проекти від провідних кіновиробників: “See”, “The morning show”, “Dickinson” та інші;
  • iPad: Збільшений до 10,2 дюймів екран iPad, суміснісний з повнорозмірною смарт-клавіатурою та олівцем першого покоління Apple. А також новітня можливість змінювати розміри екранної клавіатури для того, щоб користування iPad було ще зручнішим.

Кульмінаційним моментом стала презентація нових iPhone 11, iPhone 11Pro та iPhone 11Pro Max. В цьому випадку Apple також не поскупились на оновлення, чим теж не менше вразили глядачів:

  • Дизайн: Цільнолита задня панель з листового скла з квадратної платформою під об’єктиви, мікрофон і фотоспалах, оновлений модуль основної камери та гама кольорів, у яких представлені девайси;
  • Процесор: Новий Apple A13 Bionic з системою Core ML 3 та Neural Engine 3-го покоління;
  • Акумулятор: Працює без підзарядки на 4-5 годин довше, має адаптор живлення потужністю 18 Вт в комплекті, а також можливість швидкої зарядки (50% за 30 хв);
  • Камера: Ширококутна камера з діафрагмою f/1.8, телекамера з діафрагмою f/2.4, камера з ультрашироким об’єктивом з 120-градусним полем зору і діафрагмою f/ 2.0. А також новий тренд slofie, що являє собою уповільнену відеозйомку і дає можливість моментально створювати gif-зображення.

Глядачі не змогли залишити без уваги та коментарів ці оновлення, тому це викликало бурхливі обговорення.

По закінченню презентації Apple команда ITOMYCH STUDIO поділилась успіхами та досягненнями проекту IT Loyalty. Проект було запущено рівно рік потому як цифрова система лояльності для ІТ-спільноти міста Харкова. Піклуючись про ІТ-ком’юніті Харкова, ми створили платформу-помічник, з якою айтішникам цікавіше і комфортніше жити, працювати і розвиватися.

Спершу проект IT Loyalty включав веб-сайт itloyalty.ua і мобільний додаток для iOS. Проте за перший рік існування ми реалізували версію додатку і для Android. А сайт, в свою чергу, поповнився корисними оглядами та лайфхаками від інсайдерів, бізнесменів, фуд-блогерів. Також відтепер сайт містить IT-календар, карту коворкінгів та безліч корисних добірок для цікавого та активного дозвілля.
Мобільний додаток IT Loyalty – це цифрова система лояльності, інтерактивна карта Харкова, а також календар заходів для айтішників. У додатку можна стежити за транзакціями, контролювати накопичені бонуси і отримувати найбільш вигідні пропозиції в свій inbox.

За перший рік існування IT Loyalty ми змогли збільшити кількість вендорів, які надають знижки та бонуси користувачам сервісу і з нами вже співпрацюють Антошка, Планета Кіно, Япошка, Sweeter, Turkish Airlines, Kontramarka, Kiskis Nails, Tetra, Ontaxi, Hillel та інші. Аудиторія також, в свою чергу, зросла і сьогодні це вже 3000 зареєстрованих, із яких 2000 - активні користувачі. За статистикою першого року кожен користувач в середньому здійснює 8 транзакцій на місяць і при цьому отримує знижки 5-25% від наших вендорів.

А за загальними підрахунками з початку поточного року загалом буду заощаджено близько 150000 грн.

Серед запрошених гостей на заході були також представники компаній-вендорів, що співпрацюють з IT Loyalty, які з радістю ділилися підсумками нашого партнерства за рік. Таким чином ми дізнались, що з початку року було продано 4217 піц з Япошки, 9345 філіжанок кави з Sweeter та 1251 пляшок алкоголю з InVino. Погодьтеся, числа вражаючі.

Також слово отримали HR-спеціалісти, які розповіли про особливості управління лояльністю в IT-компаніях та про її важливість, поділилися тим, як сприймають сервіс IT Loyalty їх команди. Завдяки об’єднаним зусиллям та у тісній взаємодії із ITomych Studio, команда IT Loyalty зібрала найкращий досвід та перенесла його у функціонал оновленого сервісу.

Ігор Томич, СЕО ITOMYCH STUDIO, зазначив, що має намір розширити можливості додатку та зробити його потужним інструментом для побудови лояльності між IT- спеціалістами, компаніями, екосистемою та містом в цілому. І вже 10 жовтня запросив на мітап HR-менеджерів, де буде представлено IT Loyalty з новим набором професійних сервісів.

Приємною несподіванкою також став виступ представника авіакомпанії МАУ, який підтвердив наміри компанії співпрацювати з IT комьюніті. Протягом місяця ми відпрацювали механізм замовлення авіаквитків у ITOMYCH STUDIO і вже найближчим часом ця опція стане доступна усім користувачам IT Loyalty.

Та головним досягненням стали посмішки гостей, які прийшли на Apple Special Event та святкування річниці IT Loyalty. Їх емоції ми зберегли на світлинах, які можна переглянути на нашій сторінці у Facebook.

Натхненні від вдалого заходу, позитивних емоцій, з новою порцією мотивації ми з нетерпінням чекаємо вас на презентації нової версії IT Loyalty Pro у жовтні.

AppleEvent AppleEvent AppleEvent AppleEvent AppleEvent AppleEvent

Також читайте

Де відзначити День святого Валентина?

Кожного року перед закоханими постає питання: відзначити 14 лютого вдома або в ресторані з романтичною атмосферою. Якщо цього разу ви вирішили залишити час із Нетфліксом та піцею в ліжку на інший день, то саме час дізнатися, що підготували улюблені заклади Харкова на свято всіх закоханих. Loza Strekoza 📍пров. Театральний, 11⁄13 📱095 833 99 91 🔗https://www.instagram.com/loza_strekoza/ 💰подарунок при замовленні від 250 грн із карткою IT loyalty Закоханих спочатку запрошують на ланч з 13 до 15, щоб разом послухати дует Trip Jazz, а потім і на вечерю з 19-ої, коли заграє DJ IRZHIK.

Ресторації

Де поїсти вегетаріанцю у Харкові?

Якщо ти не їси продуктів тваринного походження, тобі кожного разу доводиться запитувати в кафе інгредієнти страв, спосіб їх приготування та інше. Але на радість вегетаріанцям в останні роки в місті з’явилося декілька закладів, де можна розслабитись і замовити майже будь-яку позицію в меню – саме про них сьогодні і розкажемо. Green Food Cafe 📍вул. Космічна, 14 📱050 677 88 82 🔗https://www.instagram.com/greenfood.cafe/ Колись прихильники центру Maharaja мали лише можливість куштувати корисні коктейлі та десерти у невеликому фітнес-барі, але разом із другим приміщенням з’явилось і перше повноцінне вегетаріанське кафе.

Ресторації